Autor Wiadomość
PAULINA
PostWysłany: Pon 20:08, 23 Mar 2009    Temat postu:

PRZYPOMINAM:

ZBIÓRKA O 16:30 PRZED HARCÓWKĄ!
MUNDURY NA SOBIE

PAMIĘTAJCIE O BILETACH I LEGITYMACJACH!
barteksch
PostWysłany: Pon 16:16, 23 Mar 2009    Temat postu:

PAULINA napisał:
jedziemy W MUNDURZE.

To mówi samo przez się...
król antoni
PostWysłany: Pon 15:44, 23 Mar 2009    Temat postu:

jedziemy w mundurach?
PAULINA
PostWysłany: Sob 15:06, 21 Mar 2009    Temat postu:

Osoby, które chcą jechać na biwak a nie zgłosiły się jeszcze moga zrobić to do Niedzieli (wpłata i zgoda będzie wtedy przyniesiona w dzień wyjazdu)

Proszę o kontakt telefoniczny lub drogą mejlową :
paulina.chudyk@gmail.com
Gość
PostWysłany: Sob 12:59, 14 Mar 2009    Temat postu:

bo będzie dopiero powiedziane, że jedziemy W MUNDURZE.
ale będzie to podkreślone na następnej zbiórce;]

a to napisałam ja - czyli PAULINA;]
Kundzia
PostWysłany: Sob 12:38, 14 Mar 2009    Temat postu:

chyba mundur powinien byc nieco wczesniej napisany:P bo wyglada to jakby nie zabierac:D
Marta B.
PostWysłany: Sob 0:54, 14 Mar 2009    Temat postu: Re: BIWAK 27-29.03

Zabieramy ze sobą: jeden plecak a w nim – śpiwór, przybory do mycia, bieliznę, piżamę, spodnie, ciepłą bluzę,koszulki, obuwie domowe, prowiant na dwa śniadania i dwie kolację (chlebek i coś do obkładu), latarka, legitymacja szkolna + 4 bilety na 0,5h, kartę próby, coś do pisania
Nie zabierać kosztowności, noży! MUNDUR _PEŁNE UMUNDUROWANIE
PAULINA
PostWysłany: Pią 21:58, 13 Mar 2009    Temat postu: BIWAK 27-29.03

BIWAK JUBILEUSZOWY 64 PDH „UŁANI”

Termin: 27-29.03.09

Miejsce: Ośrodek hufca w Rogalinku

Koszt: 30zł (przejazd ze Starołęki do Wiórka, nocleg, ubezpieczenie, obiad, materiały programowe)

Zgłoszenie: warunkiem uczestnictwa w biwaku jest dokonanie wpłaty do 20.03 wraz z dostarczeniem zgody na biwak

Wzór zgody:
Wyrażam zgodę na wyjazd mojej córki/mojego syna.................. na biwak 64 PDH „UŁANI” w terminie od 27 do 29 marca 2009r. ...........czytelny podpis rodzica/opiekuna

Zabieramy ze sobą: jeden plecak a w nim – śpiwór, przybory do mycia, bieliznę, piżamę, spodnie, ciepłą bluzę,koszulki, obuwie domowe, prowiant na dwa śniadania i dwie kolację (chlebek i coś do obkładu), latarka, legitymacja szkolna + 4 bilety na 0,5h, kartę próby, coś do pisania
Nie zabierać kosztowności, noży!

Inf. O godzinie wyjazdu i powrotu będą przekazane na kolejnej zbiórce.

Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com